Férfi divat

A puritán luxus jegyében két, karakteresen eltérő hagyomány jellegzetességei alkotnak kiegyensúlyozott egészet az AGNESKOVACS Eaves kollekciójában.

A német Sieger márka férfi és női kollekciói egyaránt minta-és színgazdagságukról ismertek. Ezúttal Portugália inspirálta a következő szezon mintavilágát.

Az amerikai márka egy olyan "smart" utazótáskaszettel állt elő, amely minden csomagolási problémát megold.

Hétfőn szinte bombaként robbant a hír az interneten: a svéd márkaóriás ezúttal Wes Anderson világhírű filmrendezővel kollaborált a karácsonyi kampányfilmük elkészítéséhez.

A ZSIGMOND DORA m e n s w e a r márkára jellemző módon, idei őszi-téli kollekcióját is a modernitás és a tradíció kettős értéke jellemzi.

A Pstr Store egy 2004-ben alapított street wear concept store, ami annyit tesz, hogy saját márkát ugyan nem, de számos nemzetközi kis és nagy márkát forgalmaznak, amelyekből nagy gonddal válogatják össze az általuk megálmodott koncepcióba illő darabokat.

Az R-Collection szabadidős sportruházatból álló finn divatmárka, mely a leghűvösebb napokon is meleget és vagány sportos viseletet biztosít.

Magyarország fejlődő divatéletének üdítő színfoltja a Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe, amely másodszor került megrendezésre. Horváth Dániel modell, divatrajongó blogger, alias Mr. Szakáll szemüvegén keresztül kísérhetjük végig az esemény hátterében zajló munkálatokat.

Az Antonym az első designer üzlet Budapesten, amely férfiaknak szól. A több márka összefogásából létrejött bolt szép mutatója a lassan, de biztosan fejlődő férfi designer divat hazai szegmensének.

Az Adidas először 2015 nyarán fogott össze a Parley nevű szervezettel, amelynek célkitűzése az óceánok megtisztítása és védelme. Az együttműködésből született ikonikus sportcipőt idén újra piacra dobták.

Oldalak

Képes adatbázis ajánló

Couture One
Forrás: 
Couture One