A svéd márkaóriás, a H&M már több kampánnyal is előrukkolt, amely a fenntartható jövő s a környezettudatosság kérdéseinek fontosságát hirdetik. Ezúttal olyan kollekciót dobnak piacra amely az óceánokból összegyűjtött műanyagszemét újrahasznosításával készült.

Az Adidas és Stella McCartney első kollaborációja 2005-ben jött létre. Az angol tervezőnő és a német sportmárka azóta is rendületlenül dobja piacra a kollaborációból született kollekciókat.

A Pitti Uomo az egyik legfontosabb esemény a férfiruha szektorban. 1972 óta évente kétszer rendezik meg Firenzében. Mi pedig Horváth Dániel képei láttán megértettük, a modern dandy Firenzében járkál.

Az utóbbi időben lépten-nyomon a fenntarthatóságról hallunk. Cikkek jelennek meg a téma fontosságáról, dokumentumfilmeket láthatunk a ruhaipari dolgozók kizsákmányoltságáról, adatokat olvasunk a környezetkárosító hatásáról. 

A puritán luxus jegyében két, karakteresen eltérő hagyomány jellegzetességei alkotnak kiegyensúlyozott egészet az AGNESKOVACS Eaves kollekciójában.

Az amerikai márka egy olyan "smart" utazótáskaszettel állt elő, amely minden csomagolási problémát megold.

Hétfőn szinte bombaként robbant a hír az interneten: a svéd márkaóriás ezúttal Wes Anderson világhírű filmrendezővel kollaborált a karácsonyi kampányfilmük elkészítéséhez.

A ZSIGMOND DORA m e n s w e a r márkára jellemző módon, idei őszi-téli kollekcióját is a modernitás és a tradíció kettős értéke jellemzi.

Idén ünnepli tizedik születésnapját a Mod'Art International Hungary divatiskola. Ez alkalomból egy különleges divatbemutatóval készül az iskola vezetősége és diákjai.

Két hazai márka egyesül egy kollekció erejéig: a WINNER és Abodi Dóra egy előremutató kollaboráció keretén belül alkotta meg és mutatta be a MBFWCE-on a sportos és izgalmas darabjait.