Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Borcímke design

Borcímke design
A jó borcímke a potenciális vásárlók figyelmének felkeltésén túl a borászat, a tájegység, a borász személyiségének, borkészítési filozófiájának érzékeltetése a – rendelkezésre álló tenyérnyi helyen vizuális eszközökkel. 

A hétköznapi design egyik legizgalmasabb és funkcionalitás szempontból rendkívül fontos területe a borcímkék tervezése. A borcímke tervezése nagyon komoly kihívás, mert meg kell oldani a termék / gyártó identifikációját, ami markánsan megkülönbözteti más márkáktól és boroktól és ábrázolni kell a borok illatát, zamatát, íz-jellegét, hangulatát. Az igazán jó borcímke összeköti a borászt, a bort és a fogyasztót,- ehhez a címke design tervezőjének bensőséges kapcsolatot kell kialakítania a borásszal és magával a borral is. Így tud kialakulni az az érzelmi töltet, ami megérinti a potenciális vásárlót és a bor elfogyasztásakor mintegy vizuális élménnyel kíséri, kiegészíti a bort.

A borcímke tervezők nagy szabadságot élveznek a design stílusok, motívumok terén, nincs megkötve a kezük, minden lehetséges. Szemet gyönyörködtető a boros polcok eklektikus sokszínűsége, ahol jól megfér egymás mellett a

minimalista:

a klasszikus:

a modern, formabontó:

a humort is felvállaló:

a hagyományos címke:

és persze az akár művészi értékeket hordozó címke is:

Vissza a MAGAZIN oldalra

 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: bor design