Hexagon Fashion Shop, Dubaj – Lima Ssg

Hexagon kristály az építészeti koncepció központja a lobbyban - Fotó: Lima Ssg

A Lima Ssg magyar építészei ezúttal egy hexagonális elemekből építkező különleges fasion shop koncepciójával nyűgözték le az arab megrendelőket.

Női shop - Fotó: Lima Ssg

Ördög Alíz, Takács Sylvia és Madosfalvi Zoltán, a Lima Ssg egy évtizedes kitartó próbálkozásainak az eredménye, hogy magyar belsőépítészként és építészként sikerült betörniük az Egyesült Arab Emírségek megrendelői körének idegenek elől elzárt világába. Terveik előtt kinyílnak az ajtók, egyik legújabb projektjük a divat területén mutat be a szokásostól eltérő koncepciót. Madosfalvi Zoltán hangsúlyozta, hogy az építészeti elképzelések mellett egy piacképes üzleti tervet kellett készíteniük.

Női kávézó - Fotó: Lima Ssg

„A divat világában a legfelső szintet képviselő vezető, haute couture és a populáris, street fashion márkák közti szegmenst céloztuk meg, amely hiányként jelentkezik a közel-keleti piacon. A Hexagon Fashion Shop hatszög elemekből épül fel, amelyek a méhsejthez hasonlóan a családot szimbolizálják, és olyan európai, köztük magyar divattervezők ruháit, kiegészítőit mutatja be, amelyek nem felkapottak, de nagyon jó minőséget képviselnek. A multi brandet felvonultató üzlet shop a shopban jelleggel fog működni, ahol a kiválasztott designerek bizonyos időn keresztül értékesíthetik ruháikat, kiegészítőiket az adott területen.

Lobby - Fotó: Lima Ssg

A fashion shop egyes elemeinek hatszög alakja a férfi és a női vonalat egyesíti.  A mintegy 1300 négyzetméter alapterületű üzlet közepén alakítottuk ki a lobby részt, amely a tőle balra és jobbra elhelyezkedő, 5-5 hexagonból álló női és férfi szekciót kapcsolja össze. Az építészeti koncepció középpontját a lobbyban elhelyezkedő, felfelé és lefelé kihúzott csúcsú hexagon kristály alkotja, amelynél a felső rész a férfi, az alsó rész a női oldalt képviseli. Innen a központból, a kicsúcsosodó hexagon felső részétől a mennyezeten kiinduló világító sávok vezetnek el az egyes shopokhoz.

Férfi shop - Fotó: Lima Ssg

A női és férfi szekciókhoz női és férfi kávézó tartozik, a két nemhez illeszkedő eltérő stílussal, a női finomabb, kicsit keleties világgal, míg a férfi erőteljesebb formákkal, sötétebb színárnyalatokkal. A méhsejt alakú egységeket valahol teli, valahol pedig üveg elválasztó falak határolják el egymástól. A shopokba kiválasztott divattervezők között lesznek magyarok, lengyelek, oroszok, olaszok, japánok, amelyek közös jellemzője a bemutatásra kerülő ruhák tiszta vonalvezetése, finom eleganciája, a nőiesen attraktív és a férfiasan sportos, illetve elegánsan üzleti kollekciók.

A cikk a Lima Design, Lima Ssg támogatásával készült.

Lima Design/ Lima Ssg

1124 Budapest, Németvölgyi út 97.

Telefon: +36 1 781 6168, 06 20 486-8549

Email: infoatlimaeurope.hu

www.limaeurope.com

www.limassg.com

Férfi kávézó - Fotó: Lima Ssg

 

A Tóth Project, Tóth László építészcsapata számára magától értetődő, hogy egy otthon külső és belső tereit teljes mértékben az építettő családra szabják, amihez szinte „bele kell bújni” az adott család életébe, hogy majdani lakóterük tökéletesen az ő kényelmüket szolgálja.

A nemzetközi szinten elismert divattervező új területeken is kipróbálja alkotói kreativitását a divat mellett. Milyen tervei vannak? Miről szól regényének második kötete? Náray Tamással budapesti szalonjában beszélgettünk.

A neves designer elárulta nekünk, hogy melyek a kedvenc tárgyai, milyen ékszereket, órákat, ruhákat visel, és milyen tervezői álmai vannak, amelyek még nem váltak valóra.

It's Always Tea-Time címmel nyílt nemzetközi kiállítás a Deák 17 Galériában, ahol 18 ország illusztrátora mutatja be Alíz Csodaországban témájú művét.

Képes adatbázis ajánló

London Aquatics, 2005/2011, London

London Aquatics, 2005/2011, London