Férfi divat

A divat és gasztronómia tagadhatatlanul frigyre lépett egymással, ezen senki sem lepődik meg ma már meg. A kulináris művészetek kulcsfontosságú elemei lettek számos elismert divatház kereskedelmi kampányának.

 „A csillagokat iszom!” – kiáltott fel a legendák szerint a 17. században Dom Perignon, a hautvillers-i apátság pincemestere, amikor belekóstolt egy még kierjedetlen cukrot tartalmazó borral megtöltött palackba. 

A Yolkiest a kezdetektől fogva próbál trendteremtő, friss és szókimondó lenni, újat mutatni. Ezek a célkitűzések most a saját kollekció elindításával teljesednek ki.

A közeli felfedezések és a világ körüli úticélok inspirálták a Herschel Supply 2017-es tavasz-nyári kollekcióját. Egy nosztalgikus út az utazás aranykorába, ahol a felfedezésre váró új távlatokat ünnepeljük. 

A Vagabond ismét egy innovatív designnal állt elő. Olyan cipőt dobtak piacra, amely mentes minden állati eredetű anyagtól, ráadásul az újrahasznosítható fa alapanyaga miatt környezetbarát. Fenntartható, kényelmes és divatos.

Környezetbarát napszemüvegeket és szemüvegkereteket készít a Forma Eyewear. A 3D nyomtatással készült, biológiai úton lebomló szemüvegkeretek most bevezető áron érhetők el a magyar márka jóvoltából.

Kevés magyar márka szólítja meg a férfiakat, a Yuuths ezen kevesek közé tartozik. Az aktuális tavaszi kollekcióját a wakeboard és a vizi sportok ihlették. Nem is csoda, hogy egy sportos, vagány, funkcionális kollekció született.

Még két hétig elérhető a Cimbi kampánya az Indiegogo nemzetközi közösségi adománygyűjtő oldalon. Ha tetszenek a táskáik, segítsd a csapatot adománnyal (Cimbi termékért cserébe)!

A Magyar Vagyonkezelő Zrt. programja híd a magyar divattervezők és a gyártók között, a megváltozott munkaképességűek és a társadalom között. Hogyan valósítható meg mindez?

A Pitti Uomo az egyik legfontosabb esemény a férfiruha szektorban. 1972 óta évente kétszer rendezik meg Firenzében. Mi pedig Horváth Dániel képei láttán megértettük, a modern dandy Firenzében járkál.

Oldalak