Női divat

Egy újabb tavaszi szezon indult el és újabb mesés divattrendeket hozott. De vajon melyek a szezon legjobb trendjei a kifutón látott kollekciók alapján? Jurik Fanni, a Mod'Art International Hungary divatiskola tervező diákja megmutatja.

Megjelent a BETWEEN legújabb kollekciója, amely a maszkulin-feminim szabások és az alsónemű-felsőruházat közti vékony határvonal feszegetésével játszik.

Sokunkban ébresztenek nosztalgikus hangulatot az 1980-as és 1990-es évek újragondolt stíluselemei, míg a mostani fiataloknak nem egyszer ez a trend jelenti a menőséget. De vajon hogyan és miért született újjá?

Lassan, de biztosan közeledik a tél vége, és búcsút inthetünk a hideg, borús időjárásnak, a vastag télikabátot pedig lazább, réteges öltözékre cserélhetjük.

A Magyar Vagonykezelő Zrt. programja híd a magyar divattervezők és a gyártók között, a megváltozott munkaképességűek és a társadalom között. Hogyan valósítható meg mindez?

A svéd márkaóriás, a H&M már több kampánnyal is előrukkolt, amely a fenntartható jövő s a környezettudatosság kérdéseinek fontosságát hirdetik. Ezúttal olyan kollekciót dobnak piacra amely az óceánokból összegyűjtött műanyagszemét újrahasznosításával készült.

Az Adidas és Stella McCartney első kollaborációja 2005-ben jött létre. Az angol tervezőnő és a német sportmárka azóta is rendületlenül dobja piacra a kollaborációból született kollekciókat.

Gyulai Natália, a NATI100%PUREIDEA márka tervezője ezúttal különleges Valentin-napi kapszulakollekcióval lepte meg vásárlóit.

Az utóbbi időben lépten-nyomon a fenntarthatóságról hallunk. Cikkek jelennek meg a téma fontosságáról, dokumentumfilmeket láthatunk a ruhaipari dolgozók kizsákmányoltságáról, adatokat olvasunk a környezetkárosító hatásáról. 

 

A Touchpoint egy Helsinkiben működő vállalkozás, mely a fenntarthatóság jegyében készít vállalatoknak munkaruhákat, kiegészítőket és céges ajándékokat.

Oldalak

Képes adatbázis ajánló

Porsche Design egyberészes ruha
Forrás: 
Porsche Design