Társadalmi felelősségvállalás, értékteremtés és divat: Fashion & CSR

Fashion&CSR

A Magyar Vagyonkezelő Zrt. programja híd a magyar divattervezők és a gyártók között, a megváltozott munkaképességűek és a társadalom között. Hogyan valósítható meg mindez?

A hazai tervezőknek a gyártatás igen komoly problémát jelent. Egy kis márka még nem rendelkezik elég kapacitással arra, hogy nagy számban gyártasson, kis szériát pedig a legtöbb gyártó nem vállal. Mindezek mellett jogosan teheti fel az olvasó a kérdést: egyáltalán van ma Magyarországon ruhaipar? Léteznek gyárak, gyártók? Igen, nem is akármilyenek. Többek között mindezek miatt rendkívül fontos és előremutató az MNV programja, amely igyekszik összehozni a magyar tervezőket a magyar gyártókkal. A program külön érdeme, hogy komoly társadalmi felelősségvállalás is jellemzi, ugyanis az abban résztvevő gyártók megváltozott munkaképességű embereket foglalkoztatnak.

Fashion&CSR

A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. (MNV) kiemelt feladatának tekinti állami tulajdonú társaságainak támogatását. Szívügyünk a megváltozott munkaképességű munkavállalókat foglalkoztató cégeink segítése. A fenntartható jövő záloga a társadalmi felelősségvállalás – gyártói, tervezői és fogyasztói oldalon egyaránt.

Fashion&CSR

A projektben részt vevő állami gyártók, a KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft., az ERFO Közhasznú Nonprofit Kft. és a Szegedi SZEFO Zrt. célja és küldetése, hogy a megváltozott munkaképességű emberek számára értékteremtő, egészségi állapotuknak és képességeiknek megfelelő munkalehetőséget biztosítson, sikeresen és tartósan integrálva őket a munka világába, segítve ezzel társadalmi beilleszkedésüket. A társaságok Magyarország legnagyobb, 80%-ban – közel 6.000 fő - megváltozott munkaképességű munkavállalót foglalkoztató állami tulajdonú társaságai. 

Az Erzsébet téren kiállítás keretében kerül bemutatásra a program fotókampánya. A Teisfontosvagy-kampány hat, a gyártásban részt vevő megváltozott munkaképességű munkavállalóról készült fotót mutat be, akik saját arcukat és élettörténetüket adták a kezdeményezéshez. A róluk és a prémium divattermékekről készült képek mellett az esemény keretében létrehozott pop up store-ban meg is tekinthetők és vásárolhatók ezek a nemzetközi színvonalat képviselő darabok, melyek kiváló példái annak, hogy a dolgozók egészségügyi állapotuk mellett is magas minőségben teljesítenek, munkájukkal pedig a divatmárkák sikerének részeseivé válnak. Az üzletben való vásárlással nemcsak a tudatos vásárlók segítik a jó ügyet; a közreműködő tervezők bevételük jelentős százalékát ajánlották fel a társaságok alapítványai részére, így támogatásuk ténylegesen a leginkább rászoruló megváltozott munkaképességű emberekhez jut el.

Fashion&CSR

A példaértékű kezdeményezés a hazai divatipar szereplőinek jó alkalom nemcsak arra, hogy társadalmi felelősségvállalásukkal támogassák a jó ügyet, de megtalálják azt a felkészült, minőségi munkát végző gyártó partnert, akivel közös sikereket érhetnek el. 

Fashion&CSR
Fashion&CSR

 

Leírhatatlanul mesés volt Náray Tamás tavasz-nyár 2016 kollekciójának, a Rose de Maquillage-nak a bemutatója, amely már a tavasz illatát, színeit idézte. Összefoglaló Náray Tamás rajzaival.

"A gondos tervezéssel és aprólékos kézimunkával létrehozott ékszerek "átlelkesülnek" és saját egyedi és utánozhatatlan személyiségükkel csalogatják magukhoz majdani viselőjüket."

A karácsonyi ajándékokat repülő rénszarvasok húzta szánon hozó Télapó főleg az amerikai filmeknek köszönhetően kerül be egyre inkább a köztudatba. A szarvasok mind cukik, a leghíresebb pedig vezetőjük, a világító piros orrú Rudolf.

Egyre többen választják a hazai ékszertervezőket, hiszen igazán különleges és egyedi darabokra bukkanhat az ember, ha vágyik valami olyan kiegészítőre, ami nem fog százszor szembejönni az utcán.

Képes adatbázis ajánló

Férfi divat

Férfi divat

Forrás: 
Hey-Mr