Egy újabb tavaszi szezon indult el és újabb mesés divattrendeket hozott. De vajon melyek a szezon legjobb trendjei a kifutón látott kollekciók alapján? Jurik Fanni, a Mod'Art International Hungary divatiskola tervező diákja megmutatja.

Sokunkban ébresztenek nosztalgikus hangulatot az 1980-as és 1990-es évek újragondolt stíluselemei, míg a mostani fiataloknak nem egyszer ez a trend jelenti a menőséget. De vajon hogyan és miért született újjá?

Hiánypótló divattörténei munka jelent meg a magyar könyvpiacon. A kötet bemutatóján a szerkesztők a tudományterület kihívásairól, valamint a könyv megvalósulásáról beszélgetnek majd.

A Magyar Vagonykezelő Zrt. programja híd a magyar divattervezők és a gyártók között, a megváltozott munkaképességűek és a társadalom között. Hogyan valósítható meg mindez?

A svéd márkaóriás, a H&M már több kampánnyal is előrukkolt, amely a fenntartható jövő s a környezettudatosság kérdéseinek fontosságát hirdetik. Ezúttal olyan kollekciót dobnak piacra amely az óceánokból összegyűjtött műanyagszemét újrahasznosításával készült.

Az Adidas és Stella McCartney első kollaborációja 2005-ben jött létre. Az angol tervezőnő és a német sportmárka azóta is rendületlenül dobja piacra a kollaborációból született kollekciókat.

A Pitti Uomo az egyik legfontosabb esemény a férfiruha szektorban. 1972 óta évente kétszer rendezik meg Firenzében. Mi pedig Horváth Dániel képei láttán megértettük, a modern dandy Firenzében járkál.

Az utóbbi időben lépten-nyomon a fenntarthatóságról hallunk. Cikkek jelennek meg a téma fontosságáról, dokumentumfilmeket láthatunk a ruhaipari dolgozók kizsákmányoltságáról, adatokat olvasunk a környezetkárosító hatásáról. 

A puritán luxus jegyében két, karakteresen eltérő hagyomány jellegzetességei alkotnak kiegyensúlyozott egészet az AGNESKOVACS Eaves kollekciójában.

Az amerikai márka egy olyan "smart" utazótáskaszettel állt elő, amely minden csomagolási problémát megold.